Zobaczcie jak dilerzy ciągnikowi dbają o Wasze bezpieczeństwo.

Poprosiliśmy dealerów ciągników rolniczych o to aby dzielili się z Wami – za pośrednictwem naszych kanałów – swoimi dobrymi praktykami. Zależy nam abyście wiedzieli jakie podejmują działania aby kupno czy serwisowanie maszyn mogło odbywać normalnie – na ile to tylko możliwe.
Bardzo dużo firm potraktowało obostrzenia, które się pojawiły bardzo poważnie. Na dzisiaj praktycznie nie ma możliwości aby takie działalności nie były w odpowiedni sposób zmodyfikowane pod współpracę z rolnikiem. Poniżej przedstawiamy w jaki sposób działają wybrani dilerzy.
Agroma Sępólno Krajeńskie
Autoryzowany diler ciągników marki Zetor wprowadziła rotacyjny system pracy. Wszystkie oddziały pracują w zmniejszonej obsłudze i nieznacznie zostały skrócone godziny otwarcia.
Klienci mogą przyjechać i zobaczyć maszyny na żywo czy kupić części zamienne. Zachowane są wymagane środki ostrożności. W sklepie mogą przebywać dwie osoby, preferowana jest płatność bezgotówkowa a pracownicy i klienci muszą zachowywać wymagany dystans.
Firma edukuje na bieżąco swój personel odnośnie częstej dezynfekcji, myciu rąk oraz zakładaniu rękawiczek ochronnych.
W serwisie realizowane są naprawy najtrudniejszych i pilnych przypadków. Podobnie wygląda proces dostarczenia maszyny do klienta. Jeżeli dostawa może poczekać, taka jest rekomendacja. Firma zachęca do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Agrotechnik Tafiły
Dealer maszyn Fendt i Valtra na bieżąco dostosowuje swoją działalność do zmieniających się warunków. Podkreśla, że sytuacja zmienia się na tyle dynamicznie, że niektóre zalecenia, które obowiązują dzisiaj, następnego dnia mogą wyglądać zupełnie inaczej.
Jak sami podkreślają sprzedaż maszyn do tej pory funkcjonowała w miarę normalnie, ale z ograniczeniem kontaktu bezpośredniego. Serwis pracuje stacjonarnie jak i wyjazdowo z przestrzeganiem obostrzeń, czyli odpowiedni dystans, środki higieny osobistej itp. Rekomendowany przez firmę model pracy to taki, kiedy klient zostawia wcześniej wszystkie potrzebne informacje i nie jest obecny przy przeglądzie czy naprawie. Po wykonanej pracy, serwisanci zostawiają klientowi protokoły serwisowe.
Firma pracuje ciągle według wypracowanych godzin, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 17 oraz w sobotę od 7.30 do 15. Dotyczy to sklepu i działu handlowego. Handlowcy starają się pracować zdalnie, z jednodniowym zmiennym dyżurem w siedzibie firmy.
Klient może przyjechać na plac obejrzeć maszynę, jednak rozmowa jest prowadzona z zachowaniem rekomendowanego dystansu. Wszelka potrzebna dokumentacja jest wysyłana pocztą elektroniczną i kurierem. Jeżeli klient musi odebrać coś osobiście, jest to wtedy spotkanie umówione i zaplanowane w wyznaczonym miejscu.
Firma jest gotowa na realizowanie prezentacji ciągników on-line. Za pomocą vidorozmów można w pełni pokazać maszynę i prowadzić rozmowę.
Klienci przyjeżdżający do firmy najczęściej po części zamienne, nie maja kontaktu z dyżurującym sprzedawcą. Części najczęściej są przygotowane wcześniej i klient odbiera je w siedzibie ale tylko w wyznaczonym do tego miejscu i nie ma bezpośredniego kontaktu z osobą sprzedającą. Firma mocno postawiła na sprzedaż wysyłkową i poleca takie rozwiązanie.
Przedstawiciele firmy swietnie sobie radzą z nowymi technologiami, mediami społecznościowymi. Relacja klient – handlowiec odbywa się w sieci i telefonicznie. Firma zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo teraz – na przednówku prac polowych – klienci ich potrzebują i robią wszystko aby czuli się bezpiecznie.
W wielu miejscach firmy rozstawione są środki dezynfekcyjne, więc w każdej chwili można zadbać o ochronę.
Roltop
Diler marki Deutz-Fahr robi wszystko aby wymagania dotyczące bezpieczeństwa – stawiane przed biznesem – były zapewnione.
Przy wejściu do firmy ustawiono stolik z płynem dezynfekującym, ręcznikami jednorazowymi oraz rękawiczkami dla klientów. Każdy pracownik znajduje się w osobnym pomieszczeniu.
Spotkania handlowców w terenie są mocno ograniczone i firma rekomenduje pracę zdalną. Przedstawiciele firmy dostępni są pod stałymi numerami telefonów i pracują rotacyjnie z biura lub z domu.
W biurze zostało wydzielone specjalne pomieszczenie do spotkań z klientami, gdzie zapewnione są wszystkie potrzebne środki bezpieczeństwa. Pomieszczenia są wietrzone, wentylowane średnio co 2 godziny.
Serwis ograniczył wyjazdy do najpilniejszych jednak pracuje na tyle normalnie na ile to możliwe. Maszyny są transportowane do siedziby firmy.
Magazyn części zamiennych pracuje i wysyła zamówienia na bieżąco.
Klienci mają dostęp na plac aby oglądać maszyny.
Polger
Diler ciągników Farmtrac, McCormick oraz Solis informuje nas, że wdrożyli wszystkie wymagane prawem zasady bezpieczeństwa. Dla klientów i pracowników dostępne są maski, środki odkażające. Podejmowane są na bieżąco działania gwarantujące zarówno pracownikom i klientom poczucie bezpieczeństwa.
Brak komentarzy